Vaaaah?

Okej, alla babblar om vem som är deras bli bla blu-inlägg... hade jag också gjort om jag haft 100 kommentarer... well, well, whatever...

Har fixat så jag slutar nån timme tidigare imorrn, dealen blev: sluta en timme tidigare - börja TVÅ timmar tidigare...

Men jag ska äta nåt när jag kommer hem så Snadra - Ja, jag grillar gärna... syrran ska ju också ha mat så grillning blir det...

Undrar förresten vart min familj tagit vägen... Syrran fyller ju år idag och de skulle ju vara hemma men nu när jag kom hem var huset tomt och inget meddelande... bli bli blo...

Börjar bli smått less på att jobba konstant nu... men jag tänker bara en månad kvar... sen... blir det ännu mer slit i London... Okej, miljöombyte brukar ju vara uppiggande har jag hört...

Men adjö för denne gången...

LC-kväll på fredag... see you then!
Andra är välkomna.. tror jag...

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jättebrau! Men jag slutar efter 8, som sagt.

Postat av: Mia

Jaha, hur många kommentarer har du kvar till 100 då?

2006-08-04 @ 18:38:26
URL: http://www.miawiberg.blogg.se
Postat av: Mia

Men om du hade lite mer inlägg så¨skulle man kunna kommentera oftare =P

2006-08-05 @ 11:43:04
URL: http://www.miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback