J***a Vodafone!

Köpte ju en ny telefon i London, skulle få en upplåsningskod via mail inom tre veckor. Har jag fått någon? NEJ! Nu måste det försöka lösas på annat sätt...


Vad är det som händer med vårat nyårsfirande då?
Enligt
Sandras blogg så har halva LC övergivit den andra halvan. Dåligt!
Jag har inte övergett... men jag har ingen skjuts så det kan bli kinkigt.
Någon som känner sig sugen?!?

Har förresten jobbat idag, enligt min kollega hade vi en kändis inne. Kände dock inte igen henne men namnet fick en klocka att ringa. Alice Babs var det tydligen...

Så kan det gå!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hör med lollo om skjutss, hon ska ju också dit. Kan ni ta er in till stan nån gång under efermiddan/kvällen så kan ni säkert klämma in er i nån annans bil också :) P.s. försökte övertala de andra LC-arna igår men fick inget vettigt svar... Ska kämpa på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback