Oj då!

Influensan har kommit till Ö-vik


ÖRNSKÖLDSVIK.
Nu är den här. Influensan. Ena sekunden känner du dig frisk, nästa drabbas du av hög feber och smärta - och vill bara dö.


Hjälp! Den verkar farlig influensan, usch...

Kändisspottingen på jobbet gick bra även idag. Två "kändisar", måste tyvärr sätta de inom situationstecken idag.
Först har vi en som nog de flesta som läser min blogg har koll på;
Louise Kristoffersson som var där och åt med sin familj..

Sedan en SPEF3 05-06 - kändis. Von Post!!!
Den var inte så pjåkig va?

Ena dagen Alice Babs, nästa von Post. Vart ska denna vecka sluta?
Jag är ledig imorrn men jag har ständig kontakt med mina kollegor så...

Nyårsafton på söndag! Kul...

Ha det bra!

O.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hade han sin fina tröja på sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback