Så var den julen över..

Okej, kort (läs:inte så kort) uppdatering på min jul.

Fredag 22/12
Sista dagen på jobbet innan jul. Som vanligt avslutades den med en helt grym personalfest med mycket god mat och alkohol. Så himla kul att vara onykter tillsammans med sina chefer... Haha.
Vi unga hade också mycket roligt för oss..

Lördag 23/12
Vaknade lite bakis faktiskt. Hade tydligen varit ganska högljudd när jag kom hem... Hrm,,
Sedan var det bilförd till Farmor o Farfar för julfirande. Första kvällen var vi 9 stycken. Vi hade väldigt kul och det finns ingen gång som man får så onte i magen som när hela släkten samlas, av att skratta då.

Söndag 24/12
Julafton! 9 blev 14 och så var julafton igång. Mat, Kalle, Mat, spelande, julklappar och mycket annat.
Grymt kul var det, typisk jul.
Litet inlägg om våran gran också. För en gångs skull lyckades vi hitta en vacker gran också. Mycket ovanligt. I vanliga fall brukar granarna bli vackrare ju mer pynt vi her i den, den här blev bara fulare.. *suck*. Det lyckas aldrig.

Måndag 25/12
Allt fortsatte som det brukar. Min ena faster ville spela spel men hon blir så arg när det går dåligt så vi fick lära oss en hel del fula ord...

Ja, typ så var min jul...

Tisdagen var det mellandagsreashopping i metropolen Ånäset där affärerna hade öppet till 21.

Onsdag innebar hemfärd med ett efterlängtat stopp på Oskrsgallerian för att se/höra Idol - Markus. Hemska tider...
Fick också ett bevis på att Övik inte är så stort ändå.. Skulle fixa mina biljetter till Karlskrona (Lumpen) men biljettkontoret på busstationen var "stängt pga sjukdom". Kan bara ske i Övik..

Känns skönt att Nyår är ordnat också, fick förresten veta igår att även jag förmodligen har huset för mig själv på Nyårsafton. Så vi hade faktsiskt TRE alternativ. Sanslöst!

Tomas - Wäjkipäjki och bli taggad!!!

19 dagar till Lumpen!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback