SNÖ!

Som de flesta förmodligen har märkt så snöar det idag... Så fort jag kom hem kollade jag upp SMHIs hemsida.
Det var den julkänslan, imorrn ska det tydligen bli +5 grader och regn.
Bara för att så kollade jag Londonvädret också. På Onsdag (eller Torsdag) ska det SNÖA i LONDON! Det skulle vara någon plusgrad men ändå. Tänk om de får en vit jul i London men vi får ingen här!!! Hemskt!

Aja, hade en helt okej dag på jobbet idag iaf. Ganska mycket folk men tiden gick fort. Imorrn jobbar jag 10-ca. 21.

Snart jul också!
Plus att jag ska på hockey ikväll... Nu måste jag gå och duscha så jag hinner äta innan jag ska fara.

Fridens Liljor!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Livets ironi

Postat av: Alicia

du bist eine cp!

2006-12-21 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback