6-dagars

Ja, igår var det alltså 6-dagars, det inleddes med en helt grym klassfest hos EW. Typ den bästa hittills. Allt var verkligen skitkul. Vårat (London Calling) uppdrag lyckades också. Mia fick åka hem med svansen mellan benen, hon mådde tydligen inget bra. Stackarn! hahaha
Ja, rösten sjöng man bort till Carola och Invincible tydligen, ingen särskilt bra låt i vanliga fall men Carolas låtar är verkliga festlåtar.
Sedan vart det plattan, var också ganska kul men som vanligt så är ju förfesterna mycket bättre än plattan, börjar bli riktigt less på det stället nu.
Sedan blev det MAX samtidigt som paniken över att inte ha någon skjuts hem ökade. Till slut gick det så långt så att vi ringde till taxin, de skulle ha 300 kronor milen, för dyrt för oss. Vi hittade däremot ngon som skjutsade hem oss för 200 spänn, tror att det var typ en färgad taxi om ni fattar vad jag menar. Tacka vet jag dem!

Hemma var jag klockan 4, perfekt eftersom att man skulle upp och jobba klockan 11. Hade vissa röstproblem på jobbet, lät lite kraxig tror jag.

Dagens Hissa och dissa då!

Idag vill jag hissa billig taxiverksamhet! Vad vore världen utan dem?

Dagens diss går till vädret. Kan dem inte bestämma sig för antingen fint eller fult. Nu är det ju regn ena stunden och sol nästa. Vill att det ska hålla i sig - solen alltså!

Tack!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vadå svansen mellan bena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback