Allt har hänt!

WOW!
Vilken vecka det har varit!
Det sista ni hörde av mig var ju Nationaldagen. Det är ett tag sedan nu!

Först var det en grym onsdag som började med en timme i aulan där det var tänkt att vi skulle träna inför Nolavision, så blev det inte. Vi bestämde oss istället för att dra oss ur - till alla andra klassers stora lättnad.
Vi var ju favorittippade - men till skillnad från MITKARNA behöver vi ingen bekräftelse på att vi är bäst - vi vet det redan!
Hmm.. kommer just nu på att jag redan beskrivit vad som hände på onsdagen. men men..

Vi hoppar vidare till onsdag kväll istället!
Klassfest på Sandras restaurang - eller hennes föräldrars.
Var alla där? Tror nästan det, Maija var ju inte där men i övrigt tror jag det.
Vad hände då? Det mesta hände. Allt började lugnt och städat - men slutade i kaos... nej inte riktigt så.
Kul var det iaf. Vägen från klassfesten till 48-timmars var desto värre.
Vem var det som satte sig och kissade mitt på gatan?
Vem var det som red på huvudet på hästen på Torget?
Vilka sågs stjäla ballonger från restaurang Mamma Mia?
Vem stal ett parasoll från Kebab House?
Vem var det som inte ville gå in först utan tog en paus på Nordemans lastbrygga?
Vem satt på toa utan att stänga dörren?
Vilka sölade på golvet?
Vilka drog igång IC suger?
Vilka skrek mest och vackrast på "Plattan"?
Många fler liknande frågor kan besvaras med elever ur SPEF 3 -2006.

Tack klassen för de här åren! 
*snyft*

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback