SWEDEN!

OSCAR FOR PRESIDENT!!! eller vaaah?

Såg Sverigematchen igår!
Vad hände?

Jo,
Sverige vann!
Ljungberg gjorde mål!
Jag jublade!
Satt och viftade med en svensk flagga på en blompinne!
Räcker typ med oavgjort mot England för att gå vidare.
Vi kanske går vidare ändå.
Vilka är det vi slåss mot?
England är ju redan klara,
Jo, det står mellan Sverige och Trinidad & Tobago.
Vad är det för ett land?

Här följer lite jämförande fakta mellan länderna;

............................SVERIGE..........................TRINIDAD & TOBAGO
Världsdel...........Europa..............................Nordamerika
Yta.......................449 964............................5 128
Huvudstad.........Stockholm 762 000 inv..Port of Spain  51 100 inv
Högsta berg......2 111m..............................940m
Invånare.............9miljoner..........................1,28miljoner
BNP/Capita.......33 585 US dollar.............5 900 US dollar


Det finns alltså ett land som heter Trinidad & Tobago.


Dagens andra punkt på agendan:
"Jag är sjuk"
Nu låter det ju värre än det är - jag är förkyld så det sjunger om det(?).

Jaja, nu sjunger jag väl inte så vackert - ens när jag är frisk.

Okej det var det det.
Dagens tredje punkt:
Dissen som Italienskan gjorde på London Calling - jag vet att jag var borträknad, så jag är mycket roligare än vad ni kan tro!

Okej, First Question

Svarar Tomas aldrig på sms? Svar: Nej, det gör han inte - om han svarar så dröjer det typ 3 dygn och då är det ju försent för det mesta. Om man sms:ar en fredag; "Ska vi festa ikväll?" Kommer svaret tre dagar senare; "idag? Det är ju Måndag!? Okej!" vaaaah?
Okej, nu överdrev jag kanske lite - men normalt folk brukar faktiskt svara så fort de får meddelandet!
PS. Har haft slut med pengar på min mobil ett antal dygn nu - bara så ni vet varför jag inte har svarat. Nu har jag inte fått så många meddelanden att svara på heller - BUHUU!

Second Question

Midsommar?
Okej, nu har de visst börjar dra sig ur - tur då att jag ite dragit "mig in" än - då kan jag ju inte dra mig ur heller.. Nog för att det skulle vara kul att hitta på nåt -  men traditioner är svåra att bryta - brukar sällan hitta på nåt på midsommar - farmor lagar så god mat!
Men en liten fråga till Er som redan nu börjat dra Er ur;
Vad ska ni göra istället?
Ni får inte komma till min farmor o farfar!!!

Hehe. Sorry Sandra men jag är fortfarande osäker på om jag ska med eller inte. Ju fler som drar sig ur desto lättare blir det att inte "dra sig in". Om "alla" far blir man väl tvungen. hur är kontakten med Finnen på den fronten? Obefintlig kan jag tänka mig....

Tack för idag. Hostar gör jag.. Åhh, höll på att glömma...

Hissa o dissa!

Idag vill jag hissa Sverige! De vann igår - om det nu finns någon som undgått det!

Dagens diss blir förkylningar och regn - det regnar nu, ooops det gör det visst inte ser jag -
SOLEN SKINER! GAHHH!

Det var det värsta!

Tack!

O.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker det är ganska lätt att dra sig ur från planerade saker. =) Speciellt då många andra ska fara, då slipper man det dåliga samvetet man borde ha men inte har.

Har också svårt att bryta traditioner...det är faktiskt himla skoj att vara med släkten på midsommar. Speciellt om man har varit med dom varenda midsommar sen forever! Gaah, vi slår ett slag för traditioner!

Postat av: Snadra

Volleybolley molley molley imorrn vid 13 - 14 tiden? Cilla skulle messa dej, men du har visst inge pengar ser jag... :P

2006-06-18 @ 02:12:44
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback