E-Kampen

Ja, då var skrällen ett faktum!
Ungefär som när Finland vann Eurovision!
EF3 vann E-Kampen!

Helt underbart kul var/är det!
Vi spelade alltså 6 matcher i tre sporter (Innebandy, Volleyboll och Fotboll) och vann samtliga.
Resultat:
Innebandy:
SPEF3 - Sp1e         4-0
SPEF2 - Sp1e         2-1
SPEF3 - SPEF2      3-1
Volleyboll:
SPEF2 - Sp1e      25-24
SP1e - SPEF3        9-25
SPEF3 - SPEF2   25-14
Fotboll:
Sp1e - SPEF3        0-2
SPEF2 - Sp1e        1-0
SPEF3 - SPEF2     2-0

Slutställning:

1. SPEF 3       +37    12p    *VICTORY*
2. SPEF 2        -12      6p
3. Sp1e            -25      0p

Så vi är väldigt glada nu!

Vi hade ju inte precis blivit segertippade! Alla trodde vi skulle bli de första treorna som inte vann E-Kampen.
Som några uttryck från våra lärare:
"Ni var bättre än jag trodde" Stig Ånhagen, samhällslärare
"Jag trodde ni skulle få stryk" Enel Hägglöf, idrottslärare

ingen trodde på oss, inte ens vi själva. Vi var ganska säker på att få stryk, så vi gick in för att ha roligt!
Det kan man ju säga att vi hade!
Ett litet moln på den annars så klara himlen är väl att jag stukade foten och har jätteont nu. Fortsatte spela ändå vilket kanske var lite(mkt) dumt. Nu har jag väldigt, väldigt ont. Förmodligen är det ledbandet som är uttänjt - igen. Har gjort det några gånger förut. Men vad gör man inte för laget?!

Kan också berätta att min hund blir bättre och bättre, får kanske komma hem imorgon. Vore ju skönt.

Dagens Hissa och Dissa då:

Idag vill jag hissa KÄMPAGLÖD, EF3 idag på E-Kampen var ett rejält exempel, vi var absolut inte bättre än våra motståndare men vi kämpade som hästar(?). Skitkul!

Något som jag vill dissa är de som inte var närvarande. Att man var där och inte var med är helt okej, även till de som var sjuka och kom för att titta på ett tag iallafall. Ni som dansade är också ursäktade!
På er andra är jag mycket besviken! Alla borde ha varit där och stöttat, nog för att det gick bra men det är ändå riktigt dålig stil tycker jag! Nu var det ju ändå bara tre som inte hade någon bra anledning men er dissar jag i allafall!

Det var väl allt för idag, see you!


Kommentarer
Postat av: Mia

Liten klass, det brukar bli så. (giltig frånvaro yesyao)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback