Inne att sno listor har jag förstått...

... så jag gör väl samma sak.. den här listan har jag snott/köpt/tagit från sandra som snott den av cissi som snott.. ja, ni fattar poängen..

Senaste impulsköp: Den här listan från sandra (Tro inte att du ska få betalt), nyss
Bästa promenad: Vilken har inte varit bra?
Favoritdryck: Mjölk
Reser helst till: Värme.. typ. Thailand
En bra gå bort-present: En kista
Favoritlyxartikel: vad har jag som inte är lyxigt?
Senaste upptäckt i ( ..din hemstad.. ): Det bor folk där!
Tidning jag gillar: London Times  (sounds good)
Favvosajt: aftonbladet.se
Här bjuder jag mamma på middag: Näske Krog
Fikar gärna på: Rozzo i Oskarsgallerian
Favoritbutik: MQ
Bästa lunchställe: Sibylla
Favoritfärg: Marinblå
Favoritmärke: det märke som jag orsakat i någons panna..=)  *skämt*
Stjärna jag vill träffa: Vill helst undvika krockar med himlakroppar
Motionerar: typ ja
Dyraste jag köpt: Bil
Mode jag aldrig vill se igen: Flanellskjortor
Dansar helst till: fest
Senaste fyndet: min arbetskamrat som hade bästa kontakterna i London
Bästa boken: Läser bara böcker en gång, har ingen favorit.. det är så mainstream att ha favoritbok/film
Favoritprodukt på Apoteket: Alvedon
Fulaste färgen på kläder: Diplomatiskt svar: Vet inte alla färger kan ju vara snygga. det är ju innehållet som gör de!
Favoritfilm: As I said --> MAINSTREAM
Sämsta köp: De jag glömmer bort att jag gjort.MP3:n för 1200 som aldrig används kanske.. Intresserad Köpare?
Din syn på dokusåpor (ett ord): Interesting
Din syn på plastikoperationer (ett ord): Interesting

Kommentarer
Postat av: Sandra

Flåt att jag är sjuk idag.. faktiskt 4real som man säger... Vad är det för mp3..? :) serri jag är faktiskt i köpartagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback