Min hund

Thyra heter en av mina hundar. hon är inte hemma nu, hon är nyopererad och ligger i Vännäs.

Livmodersinflammation var diagnosen, hade hon inte kommit dit hade hon nog inte överlevt en dag till, enligt läkaren.
Livmodern hade tydligen spruckit och inflammationen hade spridit sig i buken. Operationen gick däremot bra! Men eftersom hon hade så dåliga värden är hon kvar på observation på obestämd tid.

Det var inte så roligt, men däremot skönt att allt gått bra..
Så jag kan kanske inte vara kvar hela dagen imorrn om jag måste hämta henne..
Kanske missar/slipper fotbollen på E-Kampen imorrn alltså.

E-Kampen är ju ett himla påhitt, alla som går Ekonomi, åk 1,2,3 möts i tre lagsporter, i år Innebandy, Volleyboll och Fotboll.
Treorna vinner alltid, frågan är om vi klarar det imorrn.
Vi är ju inte precis något idrottsfenomen, min klass alltså, så det kan ju bli intressant.

Aja, hoppas allt går bra imorrn i alla fall!!

Ha en riktigt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mia

stackars krake, send my loves to her


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback