Serious Talk with God

Regn är väl trevligt...
jo, pyttsan.

Åh, vad jag avskyr regn när det är kallt ute..
ändå har jag bestämt mig för att åka till typ världens regnigaste plats;

LONDON

jag lär väl vänja mig vid regn iallafall.

Nej men det ska ju vara fint väder nästa vecka!
Det har jag bestämt!
Det kan ju inte regna när man tar studenten, eller kan det?
nej det har nog aldrig hänt förr.. kan ju bli intressant att se hur alla som klär sig i vitt klarar ösregnet.

Hur gör de i England?
Kanske har de andra färger på kläderna.

Hur som helst så kommer solen att skina över Örnsköldsvik den 9/6.
Jag har haft ett serious talk med han där uppe. Lovade att bli religiös om han höll regnet borta den där dagen.
har provet den taktiken förut men det har aldrig funkat. Antingen så finns inte Gud eller så vill han bara inte att jag ska bli religiös.
Han gillar mig kanske inte, åh nej han som gillar alla(h). Nej jag tror inte att jag går under om han inte gillar mig, däremot gör jag nog det om det ösregnar på STUDENTEN.

Vi får köra någon sån här dans för att locka bort de onda andarna.

Nej, tack och hej från Guds bästa barn!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är med på regndans! Det får inte regna 9-10/6!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback