Dagarna gar..

Idag har jag inhandlat en dagstidning som gav mig en gratisskiva med Madness.
Trodde att jag skulle fa en duddel-CD men den andra delen far  man i nasta Sondags tidning. Sa jag far val kopa en ny da...

Var ute i Fredags ocksa. KOKO. Hade inte varit dar forut men det var jattehaftigt.
Fick dock en isbit i huvudet pa dansgolvet, men det var jag ju inte ensam om.

Varat fina SMS till den stora skarmen rullade ocksa hela kvallen/natten.
Texten kommer inte att publiceras har. Men jag tackar Henke (inte varan inneboende) for den fina frasen.

Okej da, har ar den; Billig hora saljes.
Visst ar vi mogna????!!!?

Pa Tisdag far jag lon ocksa, da ska det bli serios shopping pa Oxford Street. Man maste ju ha med sig nagot roligt hem ocksa. Inte bara saker som man kopt pa Taxfreen och som inte fastnat i Tullen pa Arlanda.

Skulle vilja ha en barbar dator ocksa men det far nog vanta tills ekonomin kanns nagot stabilare. ;P

Ikvall blir det filmkvall med den tredje "Sagan om Ringen". De har visat en varje helg nu men jag missade den andra. Den som jag helst ville se.
Kvar pa inkopslistan star: Lite klader, nagot roligt spel, en bra film. Och mojligtvis lite impulskop.
Julkapparna ar avklarade och redan hemma! Kanns mycket skont.

Vet ju aldrig hur mycket man far med sig hem harifran. Ska iaf packa ner allt och se hur mycket som klarar flygplatsvagen. Far se till att vara dar i tid sa man har mycket ompackartid. Haha.
Ar ju faktiskt mindre an tre veckor kvar nu, 19 dagar tror jag, men vem raknar???!

Vadret i dag: Vaderrapport saknas. Har inte tankt pa vad det ar for vader faktiskt. Det borjar iaf skymma nu sa det borjar val bli kvall...?

Kan ocksa tillaggas att vi duschat kallt de senaste dagarna. Tydligen fel pa varmvattnet i hela huset, forhoppningsvis fixat imorrn.

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha aegt att planera in impulskop pa 'att kopa lista' ;) kan informera om att vaderrapporten var, ehr, usel i morse sa snodde ditt paraply med mig... moahaha. :)

Postat av: Mia

Ja, jätte moget =3... haha fan va kul

2006-11-20 @ 15:09:16
URL: http://miawiberg.blogg.se
Postat av: Linnéa

Haha, låter ju bara bra det där:P Jag har faktiskt shoppat idag jag med :D Det var så längesen jag köpte skor så nu tog jag 2 flugor i 1 smäll:P köpte både finskor och varmskor:P hehe! :))

2006-11-21 @ 19:18:56
Postat av: Alicia

hey you.

1. topshop-hängaren höll resan =)
2. kolla in den; http://www.bravia-advert.com/paint/thead/
3. tack för att vi fick skräpa ner hos er ;p

2006-11-21 @ 22:00:53
URL: http://Alicia.blogg.se
Postat av: Alicia

och denna. =)
http://www.bravia-advert.com/paint/behindthescenes/

2006-11-21 @ 22:28:51
URL: http://Alicia.blogg.se
Postat av: Lina

Woho snart kommer vi! madame tousaudes känns som ett måste!:) ses snart!

2006-11-24 @ 17:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback