Uppdatering...

Nu vet jag iaf vad nasta Mission Impossible rulle kan handla om.
Hur man klarar sig pa 5 pund i 5 dagar.
Jag gav upp i sondags. Da hade jag gjort av med typ 60 pund.
Det ar omojligt!

Kopte ett par nya svarta jeans pa H&M - underskattad affar! Bara 30 pund! Mycket bra pris!
Men nagra vita Braces verkar det inte finnas har. Har lyckats hitta ett par som sag ut som pianotangenter. Men jag vill ha enbart vita! Imorrn ska jakten fortsatta har jag tankt. Vet bara inte vart jag ska leta.

Har forresten nyss varit och betalat hyran. Lika kul varje gang...

Sa imorrn ska jag hitta;
White braces
White tie

Vill ha!!!

Nagot mer som jag skulle vilja ha ar obegransat med pengar!
Inse hur latt allt hade varit da!

En liten rattstavningsovning har ocksa. Den riktar sig till den enda av Pokerganget som gar Universitet (...an).
Jag gar garna och handlar men jag anvander inte min hjarna sa ofta!

Gammalt Rumanskt ordsprak.

Ha det bra allihopa!

O.

PS. Airworld verkar ju coolt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha ja, förklaring finns på min blogg

Postat av: Cissi

Hahahaha, aegt 'ordsprak' :P

2006-11-08 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback