Upplevelser...

Hade familjen pa besok nagra dagar sa det blev en del pahitt;

Madame Tussaud's
Riktigt haftigt. Fotade mig med kandisar fran Johnny Depp till Saddam.
Var hur stort som helst. Fanns ocksa en "taxikarusell" som tog dig genom Londons historia. Ocksa haftigt. Plus att de visade en animerad film om kandisar i utomjordingars ogon.
Det var riktigt kul.

Phantom of the Opera - musikal
Vi hade platser mitt framfor scenen pa tredje raden. En jattehaftig musikal som hade allt, humor - spanning. Plus att den hade en enorm "Chandelier" i taket som Fantomen rev ner.
Nu var det sa att vara platser var precis under denna, sa vi sag bara hur ljuskronan kom farande rakt ner emot oss i full fart. Den svangde inte ivag in mot scenen forran den var typ en halvmeter ovanfor oss.
Det blev en hel del hogljudda skrik.
Helt klart en jattebra musikal! Hade bara sett en forut sa det var kul (Mamma Mia).

Har forresten hort att Mamma Mia inte alls ar lika bra har som hemma. Fick den upplevelsen sjalv ocksa nar jag sag "casten" fran Mamma Mia (London) upptrada pa X-Factor ("Idol") nar det var Abba-tema dar. De hade inte alls samma utstralning och sant som den svenska hade.

Fick ocksa lara mig vad de tror om oss svenskar har nar de "spelade in" en musikintervju i "Sverige".
De satt nakna med blonda peruker i en bastu och det var fullt med renar utanfor. Det ar Sverige det!

Vi fick en ide (Sandra, Tomas och jag) igar ocksa. Vi tankte dra till Amsterdam i veckan. Det visade sig dock kosta lite mera an vi raknat med sa det blir nog inget av det.
Kul att bara fa for sig att gora saker iallafall.

Kopte ett nytt paraply idag ocksa, mitt forra gick ju sonder. Det regnar.

That's my life in London

O.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oscar visst vet ni att jag och lollo snart kommer!? Jag som också vill gå på madame tussauds! hoppas allt är bra!

2006-11-15 @ 13:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback