Ahh.. en lista

En lista!!!!!!


FAKTA
Namn:
Oscar Anders Fager
Smeknamn: Ogge, Fager, Ozzy, Assar
Födelsedag: 12 Maj
Bor: Skriven i Ornskoldsvik men bor just nu i LONDON
Ögonfärg: Grabla
Hårfärg: Brun
Arbete: Swedish Telemarketing

FAVORIT..
Färg: Bla
Plats: Internetcafe pa Edgware Road, London
Drog: Keh?
Fordon: Flyg och Tunnelbana
Film: Har Ingen
Djur: Hund
Affär: GAP, MQ
Serie: CSI
Café: COSTA
Skor: Foppatofflor aka Crocs
 

BRUKAR DU..
Titta på dig själv i spegeln: Ja
Gnälla: Ibland
Skrika: Sallan
Sova: Ja
Drömma mardrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda: Nej
Klä dig i svart: Ja, ibland
Hata folk: Nej, bara tycka mindre om dom!
Lita på folk: Ja

NÄR..
Åt du senast: Igar kvall
laste du en bok senast: I somras
Var du på konsert senast: I somras
Köpte du något senast: Idag, el till varan lagenhet. Klader var senast i forrgar!
Svor du senast: Vet inte, formodligen idag
Sjöng du senast: Imorse
Klagade du senast: Ocksa imorse, "Kan ni vara  lite tystare?!"
Är det sommar: Juni-Augusti

HAR DU..
För många vänner: Vet inte om dem ar mina vanner precis. Vanner ar ett valdigt starkt ord.
Tvångstankar: Nej eller.......
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Färgat håret: Ja
Brutit några ben: Nej. Om man dricker mjolk far man stark benstomme.....?
Några piercings: Nej, jag ar annorlunda
Egen dator: Nej
Gjort bort dig rejält: Tror inte det, men jag ar inte sa kanslig
Bra självförtroende: Okej
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej

HUR..
Svarar du i telefonen: Hej, det ar Oscar
Fördriver du tiden: Dator, TV, promenader
Mycket pengar har du: Sa jag klarar mig i London
Tjänar du pengar: Genom att ga pa gatan
Bäddar du sängen: Genom att kasta allt en meter upp och lata det landa fint pa sangen... Mycket effektivt
Ofta diskar du: En gang varannan, var tredje dag. Vi har ingen diskmaskin har....
Ofta städar du: Ganska sallan
Går det på jobbet: Sisadar, jag tror inte jag ar sa duktig...
Många stör du dig på: Ett antal
Ofta träffar du din familj: Senast var 4/9 nasta gang blir nar dem halsar pa i November...
Mycket äter du: Haha, jag vet vad ni tror...

ÄR DU..
Förstående: Ja
Öppensinnad: Svar fraga, tror det
Osäker: Nja
Intressant: Formodligen inte
Hungrig: Aldrig
Smart: Mycket.. haha
Barnslig: det ar nog det som vi ar vi ovikare... i london iaf..
Liten: Ja
Rolig: lite
Pratglad: ganska
Hälsosam: I mina tankar
Blyg: haha. ibland kanske
Lätt uttråkad: ja
Arg: På vissa ja
Ledsen: Sallan
Glad: Alltid
Pålitlig: Ja
Laglig: Knappast, vi lever ju pa att sno salt fran Mcdonalds och saltkar fran kvarterspuben...
Svår: Nja
Positiv: Alltid
Originell: Vet inte riktigt, ingen har berattat det for mig iaf
Bra på att ge komplimanger: Beror pa, kanske inte
Bra på att få komplimanger: Vet inte om jag ar sa bra pa att lyssna pa dem

VÄLJ
Katt eller hund: HUND
Vit eller svart: VIT
Varmt eller kallt: KALLT
Vatten eller land: VATTEN
Telefon eller internet: INTERNET
Musik eller tystnad: MUSIK
Bok eller film: FILM
Leva eller dö: LEVA

Ojojoj, vilken dryg lista...

Vi upptackte forresten att vara grannar mittemot ar fran Sverige. Vi halsade pa (jag, Sandra, Tjompi o Tommy) Cissi hade annat for sig...  =P

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vadå smart, kom ihåg att du måste vara sanningsenlig när du svara på sådana grejer =P

Postat av: carro

hmm o hur lenge ha d grannarna bott der? ha ha men ja forstor va du mena man uppteckte hela tiden
"nya" svenskar ner man va po au pair skolan i NY, man lixom borja att snacka engelska med non sen kom non man lert kenna lite tidigare o sa att d osso va svenskar ha ha..inte e d lett inte..

2006-10-16 @ 07:37:17
Postat av: Sandra

annat for sig ja... och sa fick lagenhet 21 stopp i vasken ocksa ;)

2006-10-16 @ 15:24:54
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback