Ahhh, slut pa regn..

Uppdatering av vaderrapporten fran London:

Nu skiner solen och det blaser ganska ordentligt.

Men vad gor det nar man har fatt jobb, som man vill ha!!!

Det jobbet jag pratade om har nere fick jag.
De ringde och ville att jag skulle borja pa Mandag. Kul..
Riktigt kul att prova nat annat an restaurangjobb!
Annu battre ar att jag inte behover oroa mig over spraket det minsta. Allt jobb ska skotas pa svenska - me like!
Jag ska namligen ringa och gora marknadsundersokningar pa svenska. Ringa till Sverige hela dagarna. Hmm, jag akte alltsa till London for att ringa hem hela dagarna.. haha.

Nej, sa att pa Mandag 08.30 sak jag borja mitt jobb!
Det betyder att det nu bara ar Tomas som ar arbetslos! =P

Ska jobba minst tre skift i veckan 8-16, helt perfekt. Kommer att tjana mellan 7-10 pund i timmen beroende pa hur manga intervjuer jag gor. Perfekt - det ar precis det jobb jag ville ha nar jag kom hit.

Kan det bli battre? Jag ar hur glad som helst!
Far aka tunnelbana till jobbet varje dag ocksa! eller jag maste ju betala for det, whatever!
Trodde seriost inte att jag skulle fa det eftersom jag sokt ett antal sana jobb forut men inte fatt dem. Nu fick jag svar pa 2 timmar. 

Aja, nu ska jag kila igen!

Det blir till att fira pa en pub ikvall!!!

Kramar till er alla!!!!!!

O. 

Kommentarer
Postat av: Mia

coooooolt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback