Andra arbetsdagen...

Glom allt jag sa om jobbet igar!

Idag var det helt annorlunda. Fick en ny uppgift som kanns som att den gar mycket battre.
Man kommer ju iaf i kontakt med dem man vill intervjua.
Har inte fatt nagon att tacka ja an men har lite forhoppningar om morgondagen.
Fragade nar jag skulle ga nar jag skulle jobba, eftersom jag inte visste.
IMORGON!!! Du maste!!!

okej.. de vill iaf ha mig kvar...

Dagen borjade mycket battre an den forra ocksa.
Hela datasystemet och telefonerna var nere mellan 8-9.30. Ahhhh...
Betalt
for att bara sitta och inte gora nagonting.
6 pund i timmen for att bara sitta!!!!
Helt enormt!

Nu ska jag hem och ata, for ar det nagot negativt som mitt jobb medfor sa ar det att jag typ inte ater langre.
Har ju stallt in mig pa att ata frukost vid 12 typ.
Nu ska det goras halv sju.
Lyckas pressa i sig en macka.
Sedan mar man illa pga det hela formiddagen.
Sedan till lunch lyckas man fa i sig en till, trots krakkanslor.
Forst vid 14-15 borjar man kanna sig nagorlunda.
Och nu ar jag hungrig!!!

What to eat???

Ikvall blir det hockey pa Harcourt!!
Frolunda - Modo
Matchstart: 18.00  (local time)

Tack for visat intresse!!!

Och snalla skriv en kommentar!!!
Aven om det bara ar typ hej eller haha eller ojda!
Det ar sa kul att veta att folk faktiskt laser hur det gar!!!

So, give me a COMMENT!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

84 i timmen bara för att sitta på en stol. nice. har de nån skatt eller någogn annan avgift??

Postat av: Emma

HEJ!!! :P jag läser! haha!

2006-10-11 @ 13:46:56
URL: http://emby.blogg.se
Postat av: Carro

Hej! vilket soft jobb du ha do..d skulle man ju inte tacka nej till precis.. ha ha..

2006-10-11 @ 18:03:10
Postat av: Emma

Jo jag håller mig uppdaterad om erat liv " där borta " :D Intressant! :P Det verkar som det funkar bra, härligt Oscar!

2006-10-11 @ 19:11:17
URL: http://emby.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej

2006-10-14 @ 10:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback