Ensam...?

Kanske blir ensam hemma for forsta gangen pa lange ikvall.. Eller det blir jag nog..

Sandra och Tomas jobbar 22-01
Cissi jobbar 15-23.30
Henke jobbar 18-22
Jag jobbar inte forran pa Torsdag..
Man jag ska nog klara mig.

Vi har moblerat om i varan lagenhet idag - har skapat en sovsal dar alla sangar ar,
och ett vardagsrum med tv, soffor och bord o stolar.
Blev faktiskt riktigt bra.
Kan vara skont om nagon vill ga och lagga sig tidigt och nagon vill se pa TV typ.

Syrran - Du ska fa bo All Inclusive hos oss om du gor det du ar bra pa...?!
Saxen far garna folja med om du fattar vad jag menar...?
Sedan vill vi garna ha lite jullatar, sa om du fixar lite sant vore det kanon!

Har nere har dem ju borjat med julskyltning lite har och var. Var pa Harrods julavdelning igar.
Varsta julstamningen!

Man hinner nog bli less....

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jul, jul strålande jul.....

Postat av: linnea

Haha! all inclusive tackar man inte nej till:D klart jag kan ta med saxen... (i handbagaget kanske ;P tro om jag skulle få komma med på planet då:P absolut kan jag fixa lite jullåtar.. om jag kommer ihåg det vill säga... men nu ska jag jobba med samhällen.. som jag har lektion i nu egentligen:P see ya!

2006-10-18 @ 11:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback