................

Vi hade tankt ga ut igar men det blev inget av det. Hade hursomhelst jattekul anda...

Camden Lock Market

Riktigt haftigt. Fanns hur mycket som helst att se och kopa. Nu blev det inga inkop men haftigt var ordet.
Hur mycket folk som helst var det ocksa.
Till lunch blev det Peruansk mat. Riktigt gott. Grillspett, ris, sallad... Mycket starkt!!! Men jattegott.

Tog bussen dit, ar faktiskt lite roligare med buss, eftersom att man far se allt. Tunnelbanan ar dock fortfarande bekvamare och lattare att aka med. Bussen ar ocksa narmare halften sa dyr som Tuben.
Fast det blir dyrare om man behover byta. Sa att sa lange man kan aka en buss hela vagen ar det det som galler.

Fick lite hemlangtan imorse ocksa... eller vi vet inte om det var hemlangtan eller langtan efter sno..
Jag langtar jattemycket efter att fa skotta sno. Hoppas det ar flera meter nar jag kommer hem. Det lar det ju inte vara men jag skulle vara nog nojd om det var snokaos sa man hade nagot att skotta. Eller sa far jag hitta nat stalle dar jag kan skotta.

Snoe....... Me wants it.

Var och kopte lite el idag ocksa.. Vi har typ ett rakneverk som man fyller pa. Typ som Refill .

Annars ar det en mycket vacker dag i London. Temperaturen har hallit sig strax under 20 grader dom senaste dagarna. Och det har inte varit sa mycket regn heller.

Sa att om jag sager hejda nu!

Hejda!!

O.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback