Jobba, jobba, jobba bort din sura min...

Jobbade igen igar. Gick som det brukar.

Hande dock en mycket rolig grej. Jag och Sandra gick pa lite upptacksfard pa en rast.
In efter en smal grand, plotsligt stanger en gubbe grinden ut.
Vi kunde inte oppna den, den var last...

Okej, vad ska vi gora? Ska vi ringa till jobbet och saga att vi ar inlasta (/utlasta)?
Nej, vad pinsamt det skulle vara.
Gick istallet in i en ingang och ringde pa dorren, en trevlig dam kom ut och visade att det satt en knapp pa vaggen. Stod 'EXIT' med stora bokstaver.
Hur skulle vi kunna veta det? Vi kan ju inte engelska... vaaah?

Kul var det iallafall.

Har fatt brev idag igen. Fran Farmor, Farfar. Kul med post.
Pa tal om det, har min familj dar hemma fatt nagot vykort? Skickade flera stycken till olika adresser for typ 3-4 veckor sedan. De borde ha kommit fram for lange sedan.
Borjar fundera pa om jag maste gora om proceduren.

Ska hursomhelst skriva ut lite kort som jag tagit idag och skicka.
Far se hur det gar..

Ska jobba idag ocksa. 16-20. Lagom tid.
Annu battre ar att jag inte betalar nagon skatt pa mitt jobb. Hur det gar ihop har jag ingen aning om men jag och Sandra har kommit fram till att det ar bra!

Hoppas att alla dar hemma klarar stormen och att ni inte blir alldeles for insnoade!
Har ar det solsken idag men varmen ar borta, ca. 15 grader idag (enligt SMHI).
Inatt var forsta natten som det blivit lite kyligt i varan lagenhet, men det var nog for att vi hade fonstret oppet.

Sa ar det!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Min morbro vill att jag ska fara till England i sommar och gå en kurs...Så att jag bara pratar Engelska

Postat av: syrran

hejhej, låter ju finemang.. men det blev ingen storm här om ni vill veta:P det var HUR lugnt som helst:S klass 3 varning, jo tjena :S själv hade jag tyckt det skulle varit rätt så exciting me storm här för en gångs skull;P hehe! hoppas ni har det bra! kramar

2006-11-01 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback