Fredag...

Okej, planerad utgang pa Metro Club ikvall. Far se hur det blir, kan nog bli ganska kul..

Annars har den har dagen gatt ganska trogt. Lite smaforkyld sa man blir lite trott..
Var ju ute och sprang igar ocksa, vilket var ganska jobbigt, helst eftersom jag sprang fel.. Vart lite langre hem an jag hade raknat med..
Har inte sprungit sa mycket eftersom jag har haft problem med fotter och tar.. trodde att det hade gatt bra igar eftersom jag inte kande nagot i foten, men nar jag tog av mig skon sa blodde min stackars ta..
Inte sa farligt anda eftersom den inte har nagon kansel langre. Det ser ut som det borde gora ondare an det gor..

Men lite far man ju leva med.
Sokte jobb igar ocksa, hoppas jag far det verkade vara ganska kul. Det var typ ett tillfalligt jobb pa ett museum som valkomnare typ.. Bara tva veckor i mitten av oktober, men om jag far det sa tjanar jag ihop dem hyror jag har kvar att betala uner den tiden plus att jag far lite over ocksa.. Mycket bra.

Ar fortfarande inte sugen pa restaurangjobb, jag har den erfarenheten redan och vet vilket skitjobb det egentligen ar... =P

Sa da vill jag hellre ha nagot nytt, jag har ju pengar sa det racker och blir over. Ligger fortfarande pa plus sedan jag kom hit, eftersom jag fick en lon hemifran medan jag var har. Typ 2000 plus fortfarande, men det haller bara till den sjunde da vi ska betala hyran igen. Blir ju dock mindre denna gangen eftersom vi ska fa en ny inneboende. Blir ca 4000 spann nu istallet for 5000 som det var tidigare.

Ahh, dar tjanade man alltsa 1000 kronor, min andra inkomst sedan jag kom hit. Plus att den telefon jag kopte har for ca 2100 kronor formodligen kostar typ 4000 hemma, dar tjanade jag annu mera...

haha, hur som helst, dags att kila..

Ha det bra!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ohhh, vem är det som ska flytta in hos er???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback