Hej hopp i lingonskogen...

Givande överskrift till att börja med eftersom jag inte tänker skriva nåt om lingon.. Darn! I just did, didn't I?
Lika bra att fortsätta på den inslagna vägen, fast jag har inget inslagspapper.. Behövs det?
Okej slut på ordvitsar från och med nu. Får man göra så?

Okej såg att Sandra avgett en sjukrapport på sin blogg (
www.sandrafackel.blogg.se) så då vill jag också göra det, så då gör jag det!

Mina tår är mina största problem, är de så stora?
Okej, lilltån där nageln numera inte existerar på grund av att den försvunnit, where did it go? London, baby!

Stortån är upp-och-ner, inte ordagrant utan det går upp och ner, inte i en backe alltså utan formen, på tån alltså. Eller inte formen för den ser ju ut som vanligt, förutom att den är annorlunda. Hursomhelst går den under konstant behandling av det mesta. Blir för tillfället varken bättre eller sämre men det ska väl alltid bli sämre innan det blir bättre..

Over and out!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag skulle inte kalla det för en sjukdom, snarare ett cp-tillstånd. Har samma tillstånd med mina egna tår, typ, "pektån" är längre än stortån osv. Ska vi starta ett parti? Kan Linda Rosing så kan väl vi! :D

Postat av: Cissi

Hahaha..vaah? Ferre ikväll...gaaah!

2006-09-02 @ 11:05:35
URL: http://cissin.blogg.se
Postat av: Mia

Känns bra att man har normala kompisarr, eller!?!?!

2006-09-03 @ 12:27:06
URL: http://www.miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback