Brum brum

Var på hockey igår... Ojojoj, vilken stämning det var!
För er som inte såg det så vann Modo!

Första April idag också - någon som blivit lurad?

17.05 lyfter mitt plan från Gideå också. Känns lite jobbigt med detta eviga resande men det är alltid skönt att komma hem!
Som tur är är det en riktig kortvecka som väntar. Får åka hem redan på Onsdag, och då behöver jag inte åka tillbaka ner förrän måndag (annandag påsk).
Hur resorna ser ut då är lite av ett frågetecken, ser ut att vara fullt på flygen från Övik och jag ska ju till fjälls hade jag tänkt så jag har bokat en biljett från Umeå på måndagen om det skulle behövas för att slippa tåg från Sundsvall. Då kan jag stanna en dag längre i fjällen.

Min bil har börjat låta också, hål i ljuddämparen men förhoppningsvis hinner det bli fixat tills på torsdag då jag ska köra den dit upp.

Jag kommer definitivt att vara trött på onsdag kan jag säga, min vecka i Karlskrona ser ut såhär:
Måndag:
03.00 Upp för att marschera 11km med packning och allt.
På skjutbanan hela dagen fram till typ 20.00 då vi ska gå de där 11km hem också...

Tisdag:
Skjutbanan från 0700-1600.
Efter middag så är det vapenrengöring till typ 21-22 någon gång.
Efter det blir det firande och fest eftersom att vi klarat av våran GSU (Grundläggande SoldatUtbildning).

Onsdag:
0600 Uppstigning (om man överhuvudtaget kommit i säng)
Lämna in allt materiel, städning och hemresa.

Kommer vara trött!

Ha det bra!!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Alicia

haha, hörde rykten om att du befann dig i arenan igår! Jag gillade inte matchen, usch!

btw, hur liten är Leif Pagrotsky egentligen? =)

2007-04-01 @ 15:43:54
Postat av: "Cissi"

Marinkårssoldat var det väl?

Postat av: Mia

SOm vanligt så har du fullt upp... nice

2007-04-03 @ 14:49:22
Postat av: Sandra

Hemma nåt nu i helgen? Inflyttningsfest hos mig på lördag så du vet :D

2007-04-09 @ 22:10:06
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback