Härnösand borde raderas från alla kartor!

Min hemresa igår blev inte särskilt lyckad.

Ringde och bokade en taxi med Taxi Härnösand som skulle vänta på mig och köra mig direkt till busstationen när flyget landade. Flyget var t o m tidigt men inte fanns det någon taxi där inte. Taxi Härnösand hade tydligen tyckt det skulle gå lika bra med att de bara skulla köra "Flygbussen". Fick vänta på en massa folk plus en totalvimsig chaffis som inte hade någon ordning på någonting.
Det slutade med att jag missade bussen med fem minter och fick spendera två timmar i Härnösand medan jag väntade på nästa.
Jävla skitföretag som inte ens skickade en taxi! Jag betalade iaf inte för turen utan valde att betalstrejka.

Hann med ett besök på McDonald´s.
Vilken liten skitunge det var där också. Typ sex år, skulle ha ett Happy Meal men den leksak han skulle ha var slut då kallar han kassörskan för dumhuvud och pappan bryr sig inte ett dugg.
Inte nog med det sedan när de sitter ner och äter sitter ungjaeveln och säger(ordagrant):
"Fans Fucking Jävla Fan!". En sexåring!!! Pappan mumlar lite över sin tidning om att man inte ska säga fula ord. Men bryr sig i princip inte om det..

Funderade över om barnets föräldrar var nyskilda och ingen av de ville bli den "gnälliga" som uppfostrar barnet. 
Var vi så när vi var små?

Idag har jag hunnit med jättemycket trots gårdagens grubblerier.
Klev upp tidigt och åkte med pappa 20mil norrut för att å en sväng i skogen och kolla om älgjakttorn och snitsling var i sin ordning och sedan skjuta lite älgstudsare vilket var ganska kul främst eftersom det gick bra trots att det var första gången.
Åkte igenom sjuka störtregn på vägen hem igen, trodde inte det kunde regna så mycket så länge. Förutom i Grekland då... (Internskämt, avd. Lumpen).

Sedan var jag med två kompisar på Bio. Såg "The Simpsons" som svarade upp till förväntningarna mer än väl! Se den blir mitt tips!!!

Skänker en avslutande tanke till pappas faster som ligger på sjukhus i Tärnaby och har fått dubbelsidig lunginflammation och eftersom hon är 91 år gammal så är utgången något oviss.

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

nästa gång så får du boka med någon annan.. Och sen till frågan om vi var så när vi var små? Nope, vi var väluppfostrade busfrön.. Dagens ungdom, de har ingen hyfs eller vett

Postat av: A.

alltså, har det någon gång gått riktigt bra?

2007-08-19 @ 15:46:07
URL: http://Alicia.blogg.se
Postat av: Sandra

Haller med Mia: klart vi var battre an sa! :)
Kan dessutom bara halla med om Simpssonfilmen... "It's been an honuor playing with you tonight, gentlemen..." haha och vad je skratte...

2007-08-19 @ 17:39:42
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback