Kort uppdatering

Så satt man återigen här på Arlanda. Landade 14.20, flyget till Ronneby går 18.05 så jag har ju ltie tid att "döda".

Kände mig väldigt speciell på flyget ner från Örnsköldsvik. Hade Businessbiljett och fick sitta på plats 1A - coolt! Tycker jag iaf....

Har inte hänt mycket under den gångna helgen. På fredagen låg jag bara vid poolkanten hela dagen och igår var jag in med pappa en snabbis till stan och såg Modos första träning. No comments!

Cissi trodde minsann hon var diskret när hon skrev en kommentar till tidigare inlägg om någon ville följa med på resa. Tur att jag är så duktig på att luska ut saker att jag lyckades spåra henne. BGA!
Det finns faktiskt andra som vill följa med.(?)

Är det förresten bara jag som missat att Tjompi har en resedagbok och han har t.o.m. skrivit där (en gång) men hans kamrater är duktigare på att uppdatera. McTomaas tror jag det var... Sökte på Tomas Olsson på söksidan iaf..Dåligt att inte berätta det!

Ha det bra!

O.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

men alltså... ska foppa rakt börja i modo? *-) eller äre jag som är ute på "hal is" då ... ?! höhö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback