Dessa förkylningar

Så jävla less just nu. I måndags blev jag förkyld och hela torsdag-fredag låg jag nerbäddad på mitt logement i 40-graders feber.
Eftersom att SAS hade varit så roliga och ställt in typ alla flyg utom kvällsflyget från Ronneby till Stockholm fick jag inte heller åka hem tidigare.
När jag sedan till slut kom till flygplatsen var flyget 2 timmar försenat.
Upptäckte även att min lilltå inte längre hade någon blodcirkulation utan var vit och "död". Men det var inte pga kylan, utan bara allmänt konstigt. Men efter 30 minuters knådande var den vid liv igen.
När vi till slut landade på Arlanda hann jag precis med planet till Övik, så här sitter jag nu.

Känner mig ganska fräsch nu ändå, lite småfebrig och rejäl hosta men okej.

Nästa helg kommer jag hem redan på Torsdag och då har jag tänkt vara frisk så hitta på nåt vetja!

Har nu också fått mitt fina kort som gör mig till SAS EuroBonus Member. Känner mig verkligen speciell. Nu är det bara att börja samla poäng för att tjäna ihop till gratisresor. Tro vart jag ska åka?!

Ha det så bra allihopa!

hO.st 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Oscar,
det kan stämma att en skånsk snöstorm är annorlunda än de här up north, men erkänn: varje vinter händer det. Snöovädret Slår till! Då borde de faktiskt ha vett nog
att ta det lugnt med bilen alt. inte köra alls.
Ha en trevlig helg ;)

Postat av: C-I-S-S-I

Vi ska till Skottland i juli på festival :D

2007-02-24 @ 21:43:48
URL: http://cissin.blogg.se/
Postat av: C-I-S-S-I

De ska vi inte alls...DAMN!

2007-02-25 @ 12:29:42
URL: http://cissin.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att nått händer iallafall.. Men du har ju märkt att vissa kroppsdelar lever. =)

2007-02-25 @ 13:52:36
URL: http://miawiberg.blogg.se
Postat av: carro

ja dessa forkylningar..ja ha vart forkyld sen en vecka ja nu osso men ja hoppas verkligen att den e po veg att ge med sig nu, allt blir so jobbigt me en forkylning i kroppen..

men allt verka vara lugnt annars med dig iaf, lite snobekymmer bara som vissa andra inte har ha ha..

ha d best! *kram*

2007-02-28 @ 04:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback