Melodifestivalen

Jaha, kort uppdatering av min vecka:
Har spenderat hela veckan med att studera och skjuta kulspruta. En rolig upplevelse men det räcker med att ha provat det en gång. Var hursomhelst rejält tryck i den och jag tror minsann att jag inte missade alla 300 skotten..
Kom hem inatt, börjar bli en vana med flyg, -bussar och taxi nu.
Även nästa helg blir en sån här "korthelg" men vecka 9 är jag ledig även fredag så då får jag åka hem på torsdagen. Känns skönt att ha en sådan långre helg att se framemot.

Åker ner igen imorrn, denna gången får jag dock nöja mig med tåg till Arlanda och sedan flyg.
Pga Melodifestivalen (red. anm.) är samtliga flyg till Sthlm fullbokade imorrn.
Men jag klagar inte.

Ikväll blir det ju årets (tidernas?) fest i Örnsköldsvik när det är dags för Melodifestivalens deltävling.
Kommer tillsammans med resten av min familj se allt live i Swedbank Arena. Känns kul att få vara med när det händer något så pass stort som ju ändå melodifestivalen är.
Hoppas bara att det blir en härlig stämning och att man kanska hinner med en liten sväng på stan efteråt också.

Kan förresten tillägga att jag just nu läser en grymt bra bok, måste ju ha något att slå bort all dödtid med när man väntar på flyg och liknande,.
Angels and Demons heter den och är en av fyra böcker som skrivits av Dan Brown. Enligt vad jag förstått så är de på något vis sammanbundna men fristående.
Den jag läser nu är den som kommit ut sist, har läst en tidigare; Da Vinci-koden
Känner mig även mycket stolt över att jag läser den på engelska, vilket för mig in på nästa grej:

Har fått enorm London-abstinens. Även fast jag trivs som fisken i vattnet med det jag gör nu så har jag börjat längta tillbaka dit.
Var en enormt härlig tid och en helt underbar stad. Till råga på allt så är det väl vår där nu också, tänk er våren i London! Ahhhh....

Aja, ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Vi kan kalla henne Cissi

Va 'kul' att det är fler som har London-abstinens...dagarna då jag längtar tillbaka blir bara fler och fler...

2007-02-18 @ 01:01:36
Postat av: Mia

Jag skulle oxå vilja prova kulspruta.. men pappa vill inte att jag ska prova på något jättekraftfullt.. då jag kan "falla av rekylen" visst visst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback