"Går inga tåg söder om Nässjö"

Jaha, som planerat tog jag bussen ner till Sundsvall imorse.
Gick in på biljettkontoret på Centralstationen, tågen gick utan problem från Sundsvall men i Småland var det totalstopp tydligen.
Ringde till Karlskrona och sa som det var att jag inte kan komma. De tyckte jag skulle ta "samma tåg" fast ett dygn senare. Det skulle bli inryckning även imorrn eftersom att så många inte kunnat ta sig dit.

Skönt men ändå inte, var bara att ta bussen hem igen så här sitter jag nu sedan två timmar och väntar på nästa resestart. Den är planerad till 19.55 från Bjästa Busstation.
Denna gång är jag ganska säker på att den blir av eftersom de fått igång ersättningstrafik för tågen på många av sträckorna. I skrivande stund dock ej de som jag ska åka - men imorrn bitti borde de ju vara igång..?

Hoppas kan man ju alltid göra.
Det ska nog gå bra, jag får ju resa en hel del. =P

Nu får ni ha det så jättebra!
Uppdateringar följer, förhoppningsvis från annan ort.

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja vad säger man... Bah! som sagt.

Postat av: Mia

Vad jobbigt...

2007-01-19 @ 16:35:48
URL: http://www.miawiberg.blogg.se
Postat av: Alicia

hur är 91:an livet?

2007-01-21 @ 21:06:46
Postat av: vilka är de viktigaste aktiviteterna för ett socialt egagerat företag att engagera sig i...? välj 3.

"...som ar socialt engagerat, engagera sig i..." läste ditt gamla inlägg på londoncalling :) Those were the days...

2007-01-22 @ 21:48:27
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback