Dagens Tips!

1. Grillning och lekar hos Cilly om man känner för det. Tror faktiskt jag kommer skippa det (Sorry!)

2. Travet på Solänget! Så länge sen jag var där sist. Pappa skulle kanske dit, funderar på att haka på.
     Enda problemet är väl regnet som inte riktigt verkar vilja ge sig.. 

Som ni fattar så har jag lite svårt att bestämma mig. Tur att man har bil o körkort så man kan bestämma sig i sista stund om det skulle behövas.

Imorrn drar jag till farmor o farfar och kommer hem fredag kväll.
På lördag blir det en riktig heldag, verkar ju som att vädret ska bli kanon. Men det brukar ju hinna ändras ett par gånger innan det är dags.

Ett tips till er som kommer hit på lördag: Fixa lite bra "poolparty-musik", vet inte riktigt hur den ser ut men det gör säkert ni!

Ett annat superbra tips är att kolla in mina tremenningars superroliga egentillverkade filmer på FejmTV
http://www.fejmtv.se/medlemmar/olofssons/
Den som har ögonen med sig kan se att vissa faktiskt är inspelade här i Sörsvedje.
Erik är ju sjukt duktig på att trixa också!
De har klippt allting själv så det är helt klart värt ett besök!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Får se om jag kan komma.. lite problem med bilen.. Sen så undrar jag vad du har för aktiviteter att erbjuda till de som inte ska bada??

2007-07-19 @ 12:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback