Galopp, galopp, galopp

Åkte alltså till Solänget på trav för första gången på jag vet inte hur länge.
Jag och pappa tävlade om vem som kunde förvalta en hundralapp bäst - det gick åt helvete - för båda!
Ingen av alla hästar vi tippade på (ca 1 i varje lopp, 10 lopp *2 =20 hästar) var ens nära att vinna.
I ett lopp var det bara 6 hästar, jag tänkte om jag tippar på två måste ju någon vinna.
Den ena galopperade i starten och blev diskad medan den andra galopperade på upploppet och blev sist av de övriga fem.

7 av mina tio hästar galopperade, den bästa av mina hästar blev trea. Det var ändå en av de som galopperade - inse att det gick riktigt dåligt!

Kul däremot och ett hett tips är att åka till Solänget när det är travtävlingar tillsammans med någon/några och tävla om att förvalta en hundring bäst!
Hade skitkul även om det inte gick så bra!

Såg en hel del av, för mig, kända ansikten, tex Bosse (Fek), Toby, Lisa (elisabeth - sv, hi) plus en massa andra mer eller mindre bekanta.
Vädret var också helt okej, kom faktiskt inte en enda regndroppe på hela kvällen. Solen sken större delen av tiden men det kunde ha varit lite varmare!

Men kvällen blir ändå klart godkänd!

En kväll på Solänget är helt klart något jag kan rekommendera!

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback