Goda dagar

Kul med pool!
Såhär roligt hade vi i Lördags med volleyboll och bad!
image75

image76
Cissi kunde inte simma så hon fick ta hjälp av "armkuddar" =P

image77
Har hunnit med ett besök hos farmor o farfar också, farfar visade sina nymålade tavlor som var lika bra som alltid!

Till helgen blir det Storsjöyran för hela slanten. Från början skulle jag ha åkt upp fredag och hem lördag för att hinna med ett flyg från Ö-vik på söndag (1245).
Har nu löst det så jag flyger från Östersund 1300 på söndagen istället. Fick lägga ut en liten slant men det får det lov att vara värt! Enda problemet är att jag inte har den blekaste om var flygplatsen i Östersund ligger.
Om jag bara hittar dit så kommer jag snart även kunna lägga till Åre Östersund Airport till de besökta flygplatserna i år.

Boende blir självklart tält. Vårat gamla 6-manna som lätt rymmer några till om man klämmer ihop sig - blir riktigt mysigt... =P
Mamma säger att det är ganska krångligt att få upp men det är ju alltid roligt att sätta upp tält och roligare ju svårare det är... eller?

Har inte badat idag faktiskt. än iaf.. Har varit en heldag i stan med mamma o pappa och köpt en massa grejer, vi fyllde min bil med allt möjligt.

Måste därimot in till stan en gång till innan helgen, ska hinna med en till affär hade jag tänkt plus att jag funderar på att köpa någon till skjorta. Alltid bra att ha!

Have a nice day!

O. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Halva nöjet är ju att sätta upp tältet.. svära, bråkas och till sist vara nöjd med slutarbetet

Postat av: Sandra

Okej lika bra att få det klart från början: jag avsäger mig härmed allt ansvar i att hjälpa till att sätta upp tältet.
Tack.

2007-07-25 @ 10:51:06
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback