Väderrapport!

Vädret suger! Det regnar dag efter dag, timme efter timme.. aja, ni fattar.
Fast det klart igår sken ju solen och det gör den faktiskt nu på kvällen också. Men oj så det regnat idag!
Trodde inte det kunde regna så mycket så länge i Sverige.
Blir måttligt avundsjuk när man hör om vädret ni har där hemma!

Men snart är det ju semester så då får jag ju vara hemma i "finvär'e" ett tag.

Kommer med 99%säkerhet hem på lördag morgon. Dvs, om inte regnet sätter stopp för tågen här nere. Risken finns men jag har ju alltid kommit hem förut trots alla möjliga problem.

På lördag blir det ju strandfest också, hoppas på fint väder. Ni som har lust får komma förbi hos mig innan och ta ett dopp i poolen. Senaste rapporten säger 26 grader, det låter som att mankan ligga i och njuta ett tag till och med...
Söndag blir en slappdag vid poolkanten hoppas jag. På måndag tar jag bussen upp till fjällstugan och stannar där ett par dar. Ska inte jobba under min semester (möjligen kanske någon dag) så jag kommer alltid vara öppen för förslag till tdisfördriv!

Har fått en beachvolleyskada också.
En stukad eller bruten stortå, man kan ju sparka bollen också, men en "tåfis" är inte att rekommendera när man är barfota. Min tå är inte längre så böjbar, plus att den till största delen blivit blå.
Den smärtar också en del. När man promenerar går det bra så länge man slipper gå utför.
Okej, färdigklagat!

Ha det bra allihopa!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, hoppas verkligen vädret håller i sig också... Åtminstone helgen ut. Pool-förfest låter great, tror jag cilla frida hanna emma samåker så vi kommer nog iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback