Arlanda

Efter en dag i solen bar det av till Gideå och 17.05-flyget till stockholm. väntar nu på nästa plan till Ronneby 20.40.

Idag har familjen bokat en flygresa till Koh Lanta, Thailand i vinter. Hur härligt som helst!
Sedan har jag blivit frälst av pricerunner, inse hur mycket billigare flygresor man kan få tag på genom deras sökmotor!!?!!
Nu vill jag åka jorden runt, gjorde en sökning med stopp lite här och var;
Stockholm
Reykjavik
New York
Los Angeles
Honolulu
Nadi, Fiji
Auckland, Nya Zeeland
Christchurch, Nya Zeeland
Sydney
Kuala Lumpur, Malaysia
Bangkok
Stockholm
Man är borta lite drygt en månad.

Totalt pris: 23312 kronor!

Det klart det tillkommer ju boende och sånt men billiga hostels finns det...

Någon som är på?? Mitten av april sökte jag första avresa. Vill åka!!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sounds like a plan! Tål definitivt att tänkas på, även om det kanske är lite dyrt...

Postat av: Jag

Gaah, gud va skoj!
Lätt på..

2007-06-24 @ 23:38:08
URL: http://cissin.blogg.se
Postat av: Mia

Ahhh, I wanna go. snyft

2007-06-25 @ 19:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback