Flaggstång...

Tro det eller ej men idag har jag faktiskt rest en flaggstång!!!
Min tomt kan nu stoltsera med en egen flaggstång.
Man kan säga att det var en riktig utmaning att få upp den men till slut så gick det bra!

Nu sitter jag återigen på Arlanda.. Känns lite surt eftersom jag inte kommer hem igen förrän till midsommar.
Hade gärna varit hemma och hjälpt till att bygga poolen och se hur det arbetet går men men..

Får trösta mig med att min semester närmar sig. Är ju ledig v 28-30.

Nu verkar det ju dessutom som att alla kamrater börjar samlas i Örnsköldsvik igen. Hade varit kul att vara där då men jag hoppas på att få träffa allihopa till midsommar istället!

Ha det bra allihopa!
Nu ska jag vakta kungen... eller snart iaf..

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ah, ansvaret vilar hos den som healar. Grekisk-ortodoxt ordspråk.
Vi får se till att dra ihop allt folk till midsommar :)

Postat av: Mia

Hur går det egentligen med the POOL.. framåt hoppas jag =)

2007-06-14 @ 16:34:05
Postat av: Mia

"Inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut, jag drömde om.." att ni hade byggt klart poolen och att den var stor som en simbassäng (se paradisbadets simbassäng)

2007-06-20 @ 10:16:22
URL: http://www.miawiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback