London

Blev inte lite nostalgisk när jag läste några av mina inlägg från London idag.

Roligast var nog alla "ordspråk";

Jag gar garna och handlar men jag anvander inte min hjarna sa ofta!
Gammalt Rumänskt ordspråk

Dumhet straffar sig
Gammalt norskt ordspråk

Battre att sitta pa en blot parkbank an att ha skon full av ugglor i mossen.
Gammalt indonesiskt ordsprak.

Battre med ett universitet bakom hornet an trasiga pengar.
Gammalt nordafrikansk ordsprak.

Gillar min väderrapport också:

Vadret i dag: Vaderrapport saknas. Har inte tankt pa vad det ar for vader faktiskt. Det borjar iaf skymma nu sa det borjar val bli ... kvall?

Var skitkul att läsa allt, man minns så mycket. Funderar på att skriva ner alla inäggen i en boken vacker dag.. Dvs, när jag har tid vilket innebär aldrig förmodligen.

Idag har jag haft fullt upp med att bygga pool, klippa gräs, shoppa i stan, systemet och en del annat.

Men nu kommer jag ju inte hem förrän midsommarveckan på torsdan. Får se hur de löser det.

Ha det bra!

O.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ägt!

Postat av: Jag

Oggeboy87! Vadå inte komma hem förrän om 20 år? Det är ju välkommen-hem-fest hos Fackel på lördag (insisterar jag på iaf)...

2007-06-03 @ 15:48:41
URL: http://cissin.blogg.se
Postat av: Maia

Jag fick tag i (eller min bror) spelet Worms.. snacka om nostalgi för mig. Det spelade jag och syrran jämt när vi var yngre,, Nothing beats to beat the hell out of some worms =)

2007-06-03 @ 16:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback