Resor!

Imorrn är det dags igen. Att åka hem alltså och som vanligt är det ju spännande att se hur det ska gå till.
Kan tänka mig att hon som sitter på reseavdelningen här inte är så jätteförtjust i de problem som mina resor ger henne.
Nu har det ju till råga på allt börjats med sommartidtabell också, det gör det inte lättare.
Så imorrn ser min hemresa ut såhär;
Eftersom det inte skulle funka med flyg från Ronneby till Övik så ska jag glyga från Kalmar. Ligger ca 10mil norrut från Karlskrona. För att komma dit har jag fått taxi.
11.45 Taxi Örlogshamnen - Kalmar flygplats
13.20 Flyg Kalmar - Arlanda 14.10
14.40 Flyg Arlanda - Örnsköldsvik 15.40
15.40 Taxi Gideå - Sörsvedje ca 16.30
Det är det positiva med den här resan, så tidigt har jag aldrig varit hemma förut! 17.05 är rekordet men då åkte jag bara från sthlm till sundsvall och sedan taxi därifrån.

Återresan till Karlskrona på söndag är därimot inte lika rolig;
11.40 Buss Örnsköldsvik - Sundsvall 13.55
14.08 Tåg Sundsvall - Stockholm C 17.30
Flygbuss till Bromma
19.15 Flyg Bromma - Ronneby 20.20
20.30 Flygbuss Ronneby - Karlskrona ca 21.10
Men det får man klara. Är ju trots allt sista resan söderut innan semestern!

Ha det bra allihopa!

O.

PS: hoppas på fint väder i helgen så man kan bada i poolen, lär nog ta ett premiärdopp även om det inte är fint väder!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oh, tror jag talar för alla när jag säger POOLPARTY!!! :D

Postat av: Mia

ohhh, sweet.. Många poolpartys får du ha

2007-06-29 @ 09:51:18
Postat av: A.

hahah, fattar inte vad det är men det är alltid lika roligt att läsa om din resa hem :p
hoppas det gick bra :p

2007-07-05 @ 11:37:20
URL: http://Alicia.blogg.se
Postat av: Adela Karlsson

Tycker om det du skrev! Roligt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 11:29:17
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback