Skitrubrik

Varför är det helt omöjligt att komma på en rubrik om ett inlägg som inte kommer handla om nånting.

Märkte att mitt jorden runt förslag fick lite genomslag. 3 svar, förmodligen var det väl bara tre läsare så det blir ju.... 100%! inte illa

Vad har hänt idag då? Jo, har fått lära mig hur man ser om man blivit utsatt för kemiska stridsmedel. Mycket intressant... eller inte!

Känns lite surt att missa hela Hamnfesten men det får man väl överleva. Får se om jag kan hänga på en sväng på Fredag eller Lördag. Beror lite på när jag kommer hem på fredag, får mina biljetter imorrn. Kommer jag hem någorlunda tidigt åker jag förmodligen en sväng till farmor o farfar. Det var ett tag sen jag var där så det är definitivt dags igen.

Något roligt som händer där hemma? Känns som att ingen berättar för mig vad som händer. Det klart, jag vet ju om hur det går för Cissi o Sandra eftersom man hänger med i bloggarna. Och mia skriver ju nåt ibland!

Men vad gör alla ni andra???? *nyfiken*

Ha det bra allihopa!!

0.

Kommentarer
Postat av: MIA

haha, ja du. jag har ju sagt att man blir dummare att gå på universitet

2007-06-26 @ 08:15:15
Postat av: Lina

Jag har precis börjat jobba:)

2007-06-27 @ 10:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback