Hejsan!

Ja, då sitter man här igen.
Har i helgen fått lära mig "Krav Maga" som tydligen var en israelisk kampsport.
Blir ju nästan nervös när man läser om att vi jagas av en bank i London.
Internationella brottslingar! Vad var det Bosse sa om det?!?! Jag tycker vi borde höra av oss!

Fick ett sms idag av Sandra där det stod:
Tja! Cilla har bokat bowling på lördag. Sen kör vi dp!

Just dp har fått många av mina kamrater här att reagera, har ju en viss annan innebörd också..*host*

Men jag ser framemot dp.

Haha..

O.

Kommentarer
Postat av: louise

hej oscar! hur gar lumpen for dig? allt bra? sa ni ar jagad av banken i London, laskigt varre. ar du hemma mycket? hoppas allt ar bra med dig

2007-03-23 @ 01:06:42
Postat av: Sandra

Haha, kommer aldrig mer kunna skriva dp :P

Postat av: Sandra

Haha å vad ja skratte... igen :P

2007-09-24 @ 18:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback