Inställd - Cancelled

Är det någon som har missat att jag brukar ha vissa reseproblem?
Så då är det nog ingen som blir överraskad om jag säger att det blev problem även igår...
Allt flöt på bra till Stockholm och jag satt där vid gaten och läste på teven att det var därifrån flyget skulle gå. Plötsligt slocknade texten och jag tänkte "Jaha, har de bytt gate nu..."
Gick och kollade stora skärmen:
17.35 Örnsköldsvik   Inställd

Tydligen var det ett oljeläckage på flyget så jag  blev omplacerad till ett flyg som skulle till Sundsvall 18.40. Lyckades byta till ett flyg som gick 17.25 som jag precis hann med.
Det slutade med att jag var hemma bara 20 minuter senare än vanligt men som ni förstår så fortsätter mina reseproblem.

Ikväll hoppas jag på bowling och dubbelpuben, frågetecken bara kring hur allt är planerat.
Men men det löser sig.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback