Vad är det med mig och resor...?

Efter ytterligare en vecka i Karlskrona med sol och värme (15-20 grader varje dag) var det idag återigen dags för hemresa.
Förra gången hamnade jag ju i Sundsvall. Den här gången gick det inte lika dåligt men jag blev ändå kvar ett tag på arlanda. Flyget till Övik blev 40minuter försenat så mina problem fortsätter.

Hann däremot med att se flera kändisar; Mark Lewengood, Björn Kjellman, BWO-sångaren och Leif Pagrotsky m fl.
Den sistnämnde är VERKLIGEN kort!

Vad har jag då gjort hela veckan?
Jo, vi har varit på skjutbanan varje dag och skjutit ak5.
Kul, men ibland lite krångligt. Har hur som helst förbättrat solbrännan i ansiktet den här veckan.
Nästa vecka är ultrakort, mån-ons bara. Sedan drar jag till fjälls men eftersom jag ska vara tillbaka i Karlskrona på tisdagen blir det en kort visit men det ska bli skönt att få komma dit iaf.

O.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback