Arlanda once again...

Börjar känna mig som en stammis på Arlanda nu. Känner igen alla som jobbar på kiosken, som by the way inte heter Pressbyrån längre (onödig fakta) men ack så intressant...?

Har förresten slagit nytt rekord vad gäller unika besökare på en dag på min blogg. Siffrorna är desamma som rekordet för flygbussen i Öviks antal passagerare på samma tur, 12st. Wiii! eller nåt. Keep visiting!

Har fått lite info om min sommar nu. När jag är ledig och när jag gör vad;

v. 19-20 Med båten i Stockholm (hemma 16-20/5 v.20)
v. 21-22 Högvaktsutbildning i Karlskrona
v. 23-24 Högvakt i Stockholm
v. 25 Måndag: Båten Stockholm-Karlskrona för att sedan bli ledig över midsommar. Typ nästan hela veckan.
v. 26-27(O.) FSU - Fortsatt Sjömans Utbildning, innebär att vi ska bo i skogen tio dagar. Efter det blir det semester!
v. 28-29-30 SEMESTER!
v. 31-32 Befälen har fortfarande semester så vad vi gör vet jag inte...

v. 38 Visby, Gotland

v.39 Gdynia, Polen

Ser fram emot en lugn sommar typ helt utan jobb. Nice!

Ska förresten börja en liten artikelserie här imorrn hade jag tänkt. Imorrn invigs officiellt bygget av våran pool. Bilder från grävandet, byggandet och kommentarer kommer att dyka upp här då o då under byggtiden!

Som ni kanske fattar så är jag iaf på väg hem nu. Flyget lyfter om 1h 40min, lite smådryg väntan men man överlever... förhoppningsvis  =P

Ha det bra allihopa!
Extra hälsningar till de blivande grekerna!

O.

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag vill också åka till polen!

2007-05-05 @ 16:43:09
Postat av: Lina

Bäst för dig att du är ledig den 6-7/7 för då är det ju mitt party. Och ingen fest utan ogge!

2007-05-09 @ 09:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback