Bortförklaringar...

Är inte dessa bortförklaringar om varför olika idrottare lämnat positiva dopingtester riktigt roliga. (Källa: Aftonbladet)

  Javier Sotomayor, höjdhopp
  Åkte fast för: Kokainmissbruk.
  Förklaring: ?Det är maffians fel?.    Typ Fackels fel
  
   Tyler Hamilton, cykel
  Åkte fast för: Bloddoping
  Förklaring: ?Det måste komma från mina olika gener. Kanske från min mor eller från ett tvillingfoster?.    Mia, definitivt
  
   Justin Gatlin, sprintlöpare
  Åkte fast för: Höga testosteronvärden.
  Förklaring: ?Min massör använde en trasa som innehöll testosteron?.    Typ..oj
  
   Dennis Mitchell, sprintlöpare
  Åkte fast för: Höga testosteronvärden.
  Förklaring: ?Jag har druckit för många öl och haft sex med min fru?.    Hahaha
  
   Petr Korda, tennis
  Åkte fast för: Nandrolon.
  Förklaring: ?Det måste komma från kalvbiffen jag åt på en restaurang?.        Jo, restaurangmat är ju full med det mesta
  
   Daniel Plaza, gång
  Åkte fast för: Höga nandrolonvärden.
  Förklaring: ?Jag har haft oralsex med min gravida fru. Nandrolonet kommer därifrån eftersom gravida producerar ämnet naturligt?.     T.o.m jag blir lurad...
  
   Floyd Landis, cykel
  Åkte fast för: Syntetiskt testosteron.
  Förklaring: ?Jag drack bara whisky?.         Been there, done that!

Hälsningar från ett annars soligt Arlanda. Kommer hem nästa helg om det inte blir SAS-strejk. Då vet jag inte riktigt vad som händer...

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

Va har gjort för ont för att förtjäna detta ??? :P

Postat av: Alicia

lycka till med att komma hem ;p

2007-05-21 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback