J***a SAS!

Börjar bli så less på detta strejktjafs nu.

Reseproblemen igår var de värsta hittills;
Fick först flyg från Ronneby till Övik med SAS men det vart ju inställt. Istället fick jag ta bussen från Karlskrona till Sthlm kl 1600. Var i Sthlm ca 2330 och skulle med nattåget till Sundsvall kl 2355.
Pga urspårningar blev det försenat till 0335 vilket gjorde att jag var hemma kl 1030 idag.

Har sedan gått runt och hoppats på att de ska lösa skiten men icke. Fick nyss veta att allt var inställt även imorrn så nu försöker jag få kontakt med min resejour för att försöka få en ny resa ner. Är dock typ kööööööööööö. Jättelång!

Så jag börjar bli sjukt trött och less på det här nu. Kan de inte bara sluta tjafsa!

Vet ni förresten snittlönen för en flygvärdinna? 36000 i månaden.
Okej jag förstår ju att de vill hinna gå på toa och äta men de tjänar enormt bra!

"Du står fortfarande kvar i kön, var god vänta."

Så är det!

O.

Kommentarer
Postat av: Mia

wow, det är faktiskt ganska bra betalt. vad är det då för tjafs

Postat av: Sandra

Hej Sandra heter jag - jobbar 7 dagar i veckan utan rast. 8 till 9 timmar per dag. Lonen? 30 euro.
Fast forstar anda sas till viss del... Synd bara att strejken ska paverka sa manga :(
Hoppas allt ar bra hemma iaf! :)

2007-05-28 @ 21:57:09
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback