Sista April ---> 1 maj..

Ojojoj, vilken helg det här blev.
Kom ju hem i fredags efter vissa (läs: enorma) reseproblem, slutade med att mor o far fick hämta mig på flygplatsen i Sundsvall. Aja, det löste sig hursomhelst..

Sista April då...
Fest hos Cissi. Vart väl ganska lyckat tror jag, inte så mycket folk. Helst efter tolv när vissa åkte därifrån och några fick för sig att basta.
Eftersom jag inte är någon Bastufreak stod jag över den delen fastän det bedrevs en enorm övertalningskampanj;
Eller de skrek iaf åt mig att ta av mig kläderna, men stark som jag är stod jag emot grupptrycket och behöll de på till allas besvikelse.. haha.

Kul var det när jag skulle försöka berätta för de i bastun att alla andra farit.
- det är bara vi kvar!
- nej nej nej det är ju jättemånga kvar..
- jaså..
gick tre varv runt huset och letade - hittade ingen. Gick tillbaka till bastubadarna:
-det ÄR ingen kvar!
- jo, du är bara dålig på att leta.
Vart less o satte mig framför teven. Hur det sedan gick till vet jag inte men plötsligt var alla tillbaka igen..

Började må lite dåligt så jag spenderade den sista timmen utomhus.
Väl på väg hem vart vi tvungna att stanna så jag fick spy upp den annars "delikata" Bjästasteken som jag grillat tidigare under kvällen. Inget går upp mot en riktig diet, ska kalla den:
"Ät - sen drick tills du spyr"- dieten.
Tror den kan slå...?

Sandra and Hanna lämnar Sverige på fredag för en tid i sol o värme (Kreta, Grekland). Inte alls avundsjuk när man själv sitter vid en modemuppkopplad dator på ett örlogsfartyg och kommer vara kvar till 7/12. Förutom helgerna då..
Ha det jättebra! Säger det nu eftersom vi förmodligen inte hinner träffas innan dess!

Har alltså åkt tillbaka ner till Karlskrona idag. Tro det eller ej, men allt gick faktiskt bra den här gången om man inte räknar med att det saknades flygbussbiljetter i min bokning... Minor problem!

Ha det så bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Alicia

haha, TUR för dig.
Du kommer ihåg rätt mycket från igår, imponderande :p

2007-05-01 @ 21:19:58
Postat av: Mia

Hmm, matförgiftning eller fylla?!?!? jag gissar på båda =P

Postat av: Jag

Kan upplysa dig om att en skata och en skrattmås tyckte att dina grönsaker verkade mer delikata än vad du tyckte...

2007-05-02 @ 12:30:58
URL: http://cissin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaha, hände verkligen allt det där? Omg säger jag...
Tror starkt på dieten btw.
Keep in touch!

2007-05-02 @ 19:41:18
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback