Arlanda, Terminal 4...

... för jag vet inte hur mångna(?) gången... (mkt stolt över den svenskan...)

Sitter idag och väntar mellan 1500 och 1840. Spännande som vanligt... De hade bokat lite galet där nere så istället för en timme på arlanda blev det drygt tre.. men man är väl van...

Någon gång ikväll ska man väl komma hem iallafall...

Igår tänjde jag ut ledbandet i min vänstra fot, även det har skett vid otaliga tillfällen. Så sedan dess har jag haltat på runt på båtar och flyg. "Men man ska väl inte dö av det heller" som min kära farmor brukar säga...

Nu hoppas jag på en lugn helg hemma i Örnsköldsvik som ska spenderas med att skaffa en Facebook. De på båten envisas med att jag är den enda som inte har det. Är det så?

Åker tillbaka ner på söndag. Buss till Sundsvall 1340 och sedan flyg därifrån eftersom SAS ännu inte fått ordning på sina "Crash-plan" (Okej, de heter väl Dash då..).

Vill ge en hälsning till Sandra och Slaktarn(haha) som jag hoppas ska få det skitkul i Stockholm(?) på konsert!
Nästa helg kommer jag hem på fredag kväll som vanligt, men lördag 1150 går mitt flyg till Stockholm igen. Fest hos en Belosare starx utanför Stockholm i den s k "Skärgårdsstan".

Efter det kommer jag spendera två veckor i Norge innan jag har en hel vecka ledigt faktiskt, 6-11/11.

Arlanda är en intressant plats ändå, man får se så mycket olika folk. För att inte tala om de stackarna som försöker värva nya kunder till American Express. Det ser tråkigt ut... och det verkar inte gå särskilt bra heller.

Aja, bara två timmar kvar till avgång nu...

Och ett tips till er alla!!!
Gå in på
www.monopolspel.se och rösta fram Örnsköldsvik till en plats på det kommande svenska Monopolspelet!!! Övik är för tillfället 17:e. De går vidare om de är bland de 22 främsta! Rösta, rösta, rösta!!!

Ha det bra allihopa!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Noo Ogge! Du, jag och Slaktarn är ju dom enda som inte har facebook än! Vi startar en PAKT! :D

Postat av: Mia

Vem är slaktarn?

2007-10-13 @ 14:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback