Goda mackor...

Tänkte bara berömma SAS mackor som de har ombord. Grymt goda, och det spelar ingen roll vilken sort det är de är urgoda allihopa!
Sitter nu som vanligt på Arlanda.. Fick flyga från Sundsvall idag vilket gjorde att jag lämnade Övik redan 1340. Börjar bli lite less nu och ändå är det två timmar till flyget till Ronneby går. Kommer hinna bli mycket mer less innan dagen är slut.

Har spenderat denna helgen med att bara ta det lugnt. Eller nästan iaf.. Har skaffat en facebook på allmän begäran och insett att det ju är ett riktigt bra ställe!
På lördagen var jag ute och bar undan trädgårdsmöbler och andra saker som inte behöver ligga framme hela vintern.
Men syrrans fotbollsstrumpa ligger fortfarande ute...

Gick med min hund och samlade in alla bollar de spridit runt tomten men hon spred nog ut de igen tror jag.

Såg en egentligen ointressant fotbollsmatch mellan Sverige och Liechtenstein men jag längtar tills det blir mer intressanta matcher. Som på Onsdag mot Nordirland. Synd bara att vi är till sjöss då så det blir till att se den på båten....

Kom på värsta idén för nästa sommar iaf. Om Sverige går till EM vore det ju skitkul att åka till Österrike/Schweiz! Även om alla biljetter är typ slut så vore det ju skitkul att bara vara där. Sitta på nån krog och titta på matcher och fira på gatorna! Någon som är på??? 7-20/6 tror jag det var...

Ha det bra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

kan vi inte planera in det i en tågluff isf...? :D

Postat av: Sandra

BRA! då ses vi till våren :P

2007-10-19 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback