My personal driver...

OKej, Sandra. Nu vet jag vad det betyder. Undrar om jag klassas som en FFLB? Beror det på hur långsamt man skriver sina inlägg eller hur ofta?

Fick förresten en personal driver idag i och med att min syrra tog körkort, grattis kanske man ska säga förresten!
Det är alltid bra att ha. Tänk vad gammal man känner sig  när man börjar tänka på övningskörning... Har ju till och med fått prövotiden på körkortet att gå ut för över en månad sedan.. Tänka sig...

Lina det låter ju perfekt det där! Hör av mig något framöver så vi kan bestämma lite mer...

Hade långhelg i helgen men det var väl mer eller mindre kul.
På torsdagmorgon flög jag upp till Skellefteå (ytterligare en flygplats att pricka av) för pappas fasters begravning,det var fint och sorgligt. Konstigt det där med att man träffar alla släktingar igen.. Det är ju sant som det sägs att man bara träffas vid "såna" tillfällen. Och det är ju alltid att "vi måste träffas under roligare omständigheter". Men blir det så - nej... oftast inte...

På kvällen valde jag att stanna kvar hos farmor o farfar medan övriga familjen åkte hem. Slutade med att jag, farmor, farfar och mina två fastrar (och farbröder) åt surströmming. Eller jag ska väl erkänna att jag inte gjorde det, jag åt oxfilé istället, den förstördes dock något av den intressanta lukt som spreds i huset...

På fredag kom mamma o pappa upp igen och det var en allmän slappardag.

På lördag drog jag mamma o pappa in och shoppade loss lite i den enorma shoppingbyn Robertsfors. Finns en affär men ack så bra den är!!! Köpte en jacka och ett par jeans så där rök pengen jag fick av farmor...

På kvällen följde jag med pappa ut för att jaga rådjur - vi satt på ett pass och frös i tre timmar utan att se annat än en räv och en sork. Tur då att pappa lyckades skjuta ett rådjur dagen innan istället så helt misslyckat var det ju inte...

Blev också ett par matcher Bowling. Ett helt sjukt bra spel från Stiga som bara är så kul. Har aldrig sett det någon annanstans än hos farmor o farfar så jag tror inte det säljs idag... Men det är typ det roligaste som finns i spelväg!

Söndag var allmän resdag, bil till Övik och sedan flyg till Ronneby och här sitter jag nu...

På fredag kommer jag hem igen, flyget ska landa 1940 i Örnsköldsvik så en timme efter det ska jag nog vara "hemma hemma".
Finns det några roliga saker så är jag definitivt på!

Ha det bra allihopa!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

FFLB-inviter skickas till personer som inte skriver tillräckligt Ofta. Styrelsen är dock beredd att ge dig undantagstillstånd i samband med kriget du är med i (?)

2007-10-10 @ 09:43:31
Postat av: Mia

Robertsfors?!?!!? ajsing säger jag bara.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback