Jag hatar att flyga!!!

Är efter många om och men hemma igen nu efter en del upptåg de senaste veckorna...

Men jag hatar att flyga... Skulle åka;
1650-1745 Ronneby - Arlanda
1840-1940 Arlanda - Övik
Men det första flyget från Ronneby var försenat så det skulle landa 1840 på Arlanda. Hela vägen sa personalen att de inte visste om jag skulle hinna men att det förmodligen skulle gå bra.
Väl framme på Arlanda är jag beredd att löpa som en tok men då visar det sig att det är samma plan som jag flygit med till Arlanda som jag ska åka till Övik! Kunde ingen ha berättat det för mig!??

Vad händer imorrn då?

På söndag åker jag ner igen iaf för en kortvecka. Får flyga från Sundsvall eftersom det är sånt strul med flygen från Övik (fortfarande). 
Nästa vecka åker jag till antingen Umeå/Robertsfors på onsdagkväll eller Skellefteå torsdagmorgon för en begravning... Så det blir lite av en kortvecka. Om det blir resan till Skellefteå får jag faktiskt mellanlanda i Övik, häftigt... =/

Aja, nu ska jag dra in till stan och hämta syrran..

Hörs allihopa!

O.

PS: Lina, 16-18 november? Vore kul!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fest ikväll, inga detaljer bestämda men alla verkar öppna för förslag :P Lina 16-18e? Uppdatera mig!

Postat av: Lina

Oscar det låter hur bra som helst! Tror att jag just börjat en kurs då så det kommer nog vara någorlunda lugnt!

2007-10-02 @ 16:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback