"Party på Parken(?)"

Jaha, blev på allmän begäran, hehe, partaj igår. Längesedan man såg utelivet i Örnsköldsvik senast.

Började med Singstar battle innan det blev en (dålig) förfest uppe på Valla...

Det vägdes iaf upp av att det var riktigt kul på 3P som det nu så fint heter. Tog dock ett tag där i början innan man hittade igen alla när vi väl kommit in.

Någon som är överraskad över att de som valde att gå från förfesten i regnet var framme före oss som valde att åka med den beryktade racerföraren A-L?

Cissi tyckte att jag borde vara "expensive" eftersom jag har kilopris, Hanna och Emma tyckte hon var elak!

Vi dansade och sjöng till något krasst coverband vid namn Bad Influence. De var förmodligen skitdåliga men vi tyckte musiken var bra(?).

Fick Sandra sin önskelåt spelad eller gick det åt helvete?

Tog en taxi hem sedan på natten, fick åka limo... nice... eller nåt.

I övrigt har helgen varit bra, fredagkväll spenderades hemma i lugn och ro tänkte jag säga men det var ju fel. Fick åka och hämta syrran på Plattan under natten men annars var det lugnt. Dags att du tar körkort snart så du kan skjutsa mig!!! hehe..

Under lördan blev det promenad i skogen med M o P och hundarna. Fick lite av en chock(höll på att stava det tjock, oops) över att det är så mycket höstfärger, i Karlskrona är det ju fortfarande grönt.

Men på onsdag eller torsdag åker jag ju ännu längre norrut. Känns så dumt, enda gången jag inte vill hamna i Örnsköldsvik när jag åker hem. Vad tror ni händer? Jo, planet till Skellefteå går via Ö-vik. Någon där uppe tycker nog att det är kul att jävlas med mina resor...

Sitter nu på Arlanda och väntar på planet till Ronneby som ska gå 20.40. Det har tro det eller ej blivit försenat till åtminstone 21.20. Kul....

En positiv sak med mitt resande, jag har blivit uppgraderad hos SAS. Istället för Basic- är jag nu Silvermember. Det kallar jag status. Men fråga inte vad det ger, bara lite mer poäng och att jag kan checka in 10kg mer bagage när jag reser. Men det är ju som det ryska ordspråket; "Det som inte får plats i magen får man packa ner". Fy fan vilket dåligt - sorry! Jag kan också alltid checka in vid Businessdisken oavsett biljettyp och lite såna grejer. Plus ett coolare kort!

Nu får ni ha det så bra allihopa!!!

O.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Önskade först "The worrying kind". Icke. Sen önskade jag "vad som helst med Pearl Jam", då blev de nästan sura och sa att de faktiskt bara spelade house och sån skit. Så då önskade jag "Put your hands up for Detroit" aka knarkarlåten, men inte ens den spelades... Dålig stil!

2007-10-01 @ 12:18:25
Postat av: Mia

FFLB är något sandra har hittat på.. typ försenade fem veckor bloggande...

Postat av: Sandra

FÖRENINGEN FÖR LÅNGSAMMA BLOGGARE, att folk aldrig lär sig. :P

2007-10-04 @ 09:27:18
URL: http://sandrafackel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback